Saturday 11 December 2010

Perutusan Rasmi

Assalamualaikum w.b.t

Perutusan ini khas untuk menerangkan anda semua iaitu ahli-ahli gen 08 tentang perihal blog batch kita.

Blog kita secara rasminya bernama BLOG GEN08 seperti yang tertera pada header blog ini. Kami memang mengambil cakna dengan keputusan suara ahli yang telah pun dikutip pada masa dahulu. Kami telah pun menukar nama blog ni daripada NEXUS GEN08 kepada GEN 08 sahaja.

Namun begitu, kami terpaksa mengekalkan alamat blog ini iaitu www.nexusgen08.blogspot.com atas sebab yang akan dibeitahu sebentar lagi. Alamat www.gen08.blogspot.com telah pun diguna oleh pengusaha blog yang lain. Oleh itu, alamat itu tidak lagi boleh dipakai melainkan mengubah sedikit alamat tersebut kepada www.xgen08x.blogspot.com (contoh sahaja). Jadi kami bersepakat bahawa, daripada mengubah alamat blog batch kita kepada nama yang mengarut lebih baik kita guna sahaja nama www.nexusgen08.blogspot.com ini.

Sebarang bantahan atau kemusykilan sila rujuk terus kepada saya. Insha Allah saya akan cuba memberi keterangan dengan lebih terperinci kepada orang yang masih rungsing lagi tentang nama blog batch kita ini. Saya tidak mahu atas sebab nama ini, kita tidak mahu menggunakan blog ini sepenuhnya dan saya harap ahli-ahli gen08 dapat menggunakan blog ini sebaik-baik yang mungkin. Blog ini Insha Allah akan lengkap dalam masa seminggu. Jadi harap saudara dan saudari dapat bersabar sebentar. Terima kasih.

Yang Menurut Perintah,
Muhammad Ridzuan B Mohd Nor
Penasihat Unit Multimedia Gen 08

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More