Friday 10 December 2010

Perutusan CEO

Assalamuailaikum dan Salam Sejahtera kepada seluruh rakyat GEN8
    
        Saya disini ingin menzahirkan perasan gembira saya atas kejayaan penubuhan blog ini.Tahniah saya ucapkan kepada semua pihak yang berkerjasama dalam menjayakan blog ini terutamanya CHIP.

     Ada beberapa perkara yang ingin saya nyatakan disini iaitu;

1) Sebarang cadangan atau komen boleh lah disalurkan ke email berikut:
        -izany1990@yahoo.com.my
       -iwanhorse_lucia@yahoo.com

2) Jika ada sesiapa yang berminat untuk menjadi admin blog ini secara bersama, bolehlah membuat permohonan   kepada AJK MULTIMEDIA BATCH

3) Buat masa ini, ketua admin untuk blog ini ialah CHIP dibawah pengawasan AJK MULTIMEDIA BATCH. Tapi andai kata beliau dilantik sebagai exco,pelantikan admin baru akan dijalankan semula.

4) ID dan password blog ini akan diberikan kepada beberapa AJK-AJK tertentu untu memudahkan mereka menyampaikan maklumat daripada bidang tugas meraka.

5) Sebarang artikel atau pun perkongsian yang tidak mempunyai kaitan dengan pembelajaran haruslah dihantar kepada AJK MULTIMEDIA iaitu Mr. Izany atau Nur Syazwani terlebih dahulu untuk ditapis.

6)Harap seluruh warga batch yang mempunyai blog untuk menghantar link blog anda ke alamat email diatas untuk meningkatkan populariti blog anda

Akhir sekali,saya berharap blog ini tidak menjadi seperti `gajah putih`. Amalkan prinsip `setiap-hari-wajib-layari-blog-batch`

sekian,terima kasih..

(ps:maaf pasal bahasa.Sebab dah lama tak buat karangan:)

0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More